Día 26/03/2020 toca traballar as seguintes
materias:
NATURAIS 4º EP
SOCIAIS 4º EP
MATEMÁTICAS 1º ESO
DEPARTAMENTO
DE PT/AL: CIENCIAS DA NATUREZA 4º PRIMARIA
Hoxe imos repasar o tema das plantas, as actividades que che propoño son
moi sinxelas e podes usar internet se o precisas.
Exercicio 1: Simplemente tes que unir cada foto coa clasificación que lle
corresponde.
Para repasar o apartado da nutrición
das plantas tes que ver o seguinte vídeo:
Exercicio 2: Despois de ver o vídeo, tócache a ti, fai un debuxo dunha
planta (raíz, talo, follas…) e logo grava un vídeo (non ten que saír a túa
cara) onde expliques como se alimentan, como respiran e que é a fotosíntese.
DEPARTAMENTO
DE PT/AL: SOCIAIS 4º PRIMARIA
Imos a repasar con calma a primeira parte “A poboación”. Le os seguintes esquemas.
Como podemos
saber cantas persoas viven nun territorio?
Temos dous trucos:
Con todos estes datos podemos saber cantas mulleres e homes viven nun lugar
(poboación por sexo), ou canta xente nova, adultos e anciáns ( poboación por
idade) e tamén a xente que pode traballar que se chama poboación activa e aquel
número de persoas que non traballan que se chaman poboación non activa (
poboación por actividade).
Pero…. Cambia a
poboación?
Claro que si! Todos os días nacen bebés (natalidade) pero tamén morren
persoas (mortalidade). Ademais chegan persoas doutros lugares a vivir á nosa
poboación, son inmigrantes, mentres que outras persoas que vivían preto vanse
para outro lugar, quen recibe o nome de emigrantes.
Todas as persoas que cambian de residencia forman migracións (os que chegan
son inmigrantes e os que se van emigrantes).
Exercicio 1: Inventa unha historia dunha familia que viva en Ourense e teña que ir a vivir a unha
aldea. Como crees que cambia o seu entorno, veciños, traballo…
DEPARTAMENTO
DE PT/AL: MATEMÁTICAS 1º ESO
Continuamos practicando las medidas de longitud. Por ahora fíjate solo en
las que aparecen por debajo del metro, es decir, decímetro, centímetro y
milímetro. Como ya sabrás, para pasar de una unidad a otra tienes que contar
los escalones, por cada escalon que bajes debes multiplicar por 10 y por cada
uno que subas, dividir entre 10.
Si tengo 5 metros y quiero pasarlos a dm, como bajo un escalón lo
multiplico por 10, 5x10=50dm. Pero si tengo 5 m y quiero pasarlo a milímetros
tengo que bajar 3 escalones por lo tanto tengo que multiplicar 5x10x10x10= 5000
milímetros.
Lo mismo ocurre cuando subimos, imagínate que algo mide 800 cm y queremos
pasarlo a m. Contamos los escalones, hay 2 entonces dividimos entre 10 dos
veces. 800:10:10=8 m
Vamos
a realizar unos ejercicios para comprobar que lo habéis entendido muy bien.
No hay comentarios:
Publicar un comentario